فروش شکر رژیمی طبیعی استویا STEVIA

شرکت مهندسی بازرگانی تکفا در زمینه تامین و عرضه مواد شیمیائی بخصوص اسید سیتریک ، اسید فسفریک ، شیرین کننده طبیعی استویا با خلوص و کیفیت بالا ، اسید تارتاریک و تری سیترات سدیم جهت صنایع غذایی ایران یکی از شرکتهای موفق میباشد.
استویا محصولیست کاملا طبیعی که به طور مستقیم از طبیعت و گیاهان گرفته شده و امروزه بطور وسیعی ، در صنایعی که سالها از محصولات قندی (شیرینی و شکلات ، نوشابه های گازدار) وسایر صنایعی که در پروسه خود به مقادیر زیاد از این مواد استفاده میکرده اند ، کاربرد وسیعی داشته و جایگزین شکر و قند بعنوان عوامل کالری زا شده است.
این ماده شیمیایی در سال گذشته مورد تایید بهداشت ایالات متحده آمریکا FDA و در سال جاری 2011 مورد تایید بهداشت اتحادیه اروپا نیز قرار گرفته است .
این کالا با کیفیتهای مختلف موجود میباشد که نوع مورد مصرف غذایی با خلوص 97% با مشخصات REBATEN 97% و شیرین کنندگی حدود 300 برابر شکر معمولی _ ساکاروز ) شناخته شده و جنبه تجاری دارد .
این شرکت تامین کننده استویا با کیفیت های 80 و 90 و 97 درصد از تولید کنندگاه معتبر اروپایی و آسیایی میباشد .

همچنین شرکت تکفا نماینده شرکتهای زیر در ایران نیز میباشد :
شرکت ILAPAK ایتالیا ؛ معتبرترین سازنده انواع ماشین آلات بسته بندی اتومات افقی و عمودی با سرعت بسته بندی بالا
• شرکتGREIF-VELOX آلمان ؛ سازنده ماشین آلات پرکن ( کیسه ، جامبوبگ ، بیگ بگ ) ، توزین و بسته بندی مواد پودری و گرانول از وزن 10 تا 1500 کیلوگرم
• شرکت LOGDOS آلمان ؛ سازنده ماشین آلات پرکن ( بشکه ، قوطی ، دبه ، گالن وو ) ، توزین و درب بند فول اتومات جهت انواع مایعات ، روغن ، قیر ( Bitumen Filling Drum System ) ، رزین ، کنستانتره و....
• شرکت HAWAROMA آلمان ؛ تامین کننده ماشین آلات و تجهیزات نو و دست دوم جهت صنایع قند و شکر با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در سراسر دنیا
• شرکت AMANDUS - KAHL آلمان ، سازنده انواع ماشین آلات پلت پرس ( پرس تفاله خشک ) ، گرانول ساز و ماشین آلات خطوط خوراک دام و کود شیمیائی جهت صنایع کشاورزی ، خوراک دام ، معدنی ، شیمیائی ..
• شرکت STORD آلمان ؛ سازنده انواع پرسهای تفاله تر افقی جهت آبگیری از تفاله چغندر ، میوه جات ..
• شرکت BMA آلمان ؛ تامین کننده ماشین آلات و دانش فنی جهت صنایع شکر ( نیشکر ، چغندر ) و نشاسته شامل ساتنریفوژ شکر ، کریستالیزاتور ، مبدل حرارتی و ....
• شرکت ESCON آلمان ؛ تامین کننده دانش فنی و مهندسی جهت صنایع شکر ( چغندری و نیشکری و تصفیه خانه شامل رنگیری با رزین ، قندگیری از ملاس ، مطالعه و بهینه سازی مصرف آب و انرژی در صنایع و ...
• شرکت HILGE - GROUNDFOS آلمان ؛ سازنده انواع پمپهای بهداشتی استنلس استیل جهت صنایع غذائی ، شیمیائی و داروئی
• شرکت HOESCH - LAROX آلمان ؛ سازنده انواع فیلتر پرس صفحه ای و ممبرانی جهت صنایع غذائی ، شیمیائی و داروئی
• شرکت KASEL اتریش ؛ تامین کننده دانش فنی جهت صنایع بیوتکنولوژی ، خمیرمایه ، الکل و تولید کمپوست
• شرکت FISCHER اتریش ؛ سازنده مبدلهای حرارتی صفحه ای ، واشر و اتصالات مربوطه
• شرکت FISCHER آلمان ؛ سازنده ورق ، لوله ( درز دار و بدون درز ) و اتصالات از انواع استنلس استیل
• شرکت S.L.S آلمان ؛ تامین کننده انواع تجهیزات آزمایشگاهی بخصوص جهت صنایع قند و شکر
• شرکت UNION چین ؛ تامین کننده مواد شیمیائی ( اسید سیتریک ، اسید فسفریک ، تارتاریک اسید ، تری سیترات سدیم و .... )

شرکت تکفا در زمینه تهیه و عرضه مواد شیمیائی بخصوص اسید سیتریک ، اسید فسفریک ، اسید تارتاریک ، تری سیترات سدیم ، اسید لاکتیک ، آسپارتام ، ویتامین C ( سی ) و بیوتین یکی از شرکتهای موفق میباشد که در همین رابطه مدرک GMP تولید کننده چینی با نام ‍ Union Biochemical Co به منظور واردات اسید سیتریک ( خشک و آبدار ) قبلا مورد تائید وزارت بهداشت ایران نیز قرار گرفته است .
قابل ذکر است که کلیه محصولات شرکت Union تحت نظارت کارشناسان اروپائی KASEL تولید و بسته بندی گردیده و دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای غذائی ( BP98 )بوده و با نام رجیستر شده KASELCIT به همراه کلیه آنالیزهای مورد درخواست در کیسه های چند لایه مخصوص و در صورت تمایل بصورت پالت بندی شده تحویل میگردد .

شرکت تکفا با همکاری شرکتهای BMA , HOESCH-LAROX , AMANDUS KAHL , HAWAROMA تامین کننده انواع ماشین آلات صنایع قند شامل دیفوزیون ، آسیاب خلال ، سانتریفوژ ، پرس تفاله و شربت ، قندگیری از ملاس ، کوره بخار ، توربین ، اواپراتور ، شکر خشک کن و .... و همچنین تجهیزات مربوطه ( پمپ ، لوله ، تیغه آسیاب خلال ، تجهیزات آزمایشگاه و ... ) جهت کارخانجات قند ایران بوده است . با وجود فروش بیش از ده ها ماشین نو و یا دست دوم به کارخانجات مختلف ، هیچکدام از مشتریان مشکلی در رابطه با نصب و راه اندازی تجهیزات خریداری شده نداشته اند . همچنین در صورت نیاز امکان اعزام کارشناس خارجی از شرکتهای سازنده ماشین آلات به ایران به منظور همکاری و نظارت بر نصب و راه اندازی تجهیزات نیز وجود دارد . هم اکنون لیست کاملی شامل ده ها نوع از انواع ماشین آلات دست دوم صنایع قند شکر اروپا موجود میباشد که متعلق به شرکت HAWAROMA بوده و امکان تامین آن وجود دارد . جهت اطلاع کلیه ماشین آلات مزبور قبل از خرید توسط شرکتهای سازنده مورد بازدید و تائید فنی قرار گرفته و در صورت نیاز توسط شرکت سازنده مورد تعمیر جزئی و یا اساسی قرار گرفته است .

شرکت تکفا با داشتن نمایندگی از شرکتهای STORD و AMANDUS – KAHL جهت صنایع قند و شکر ، امکان تامین انواع پرسهای تفاله تر ( پرسهای افقی ) و خشک ( پرس فشنگی کاهل ) و قطعات مصرفی و یدکی آنها ( شامل گیربکس ، موتور ، صفحات و رولینگ پرس ، سیستم هیدرولیک و .... ) را با ظرفیتهای مختلف از انواع نو و دست دوم را دارد . جهت اطلاع کلیه پرسهای دست دوم پس از تائید کیفی اولیه توسط شرکتهای سازنده STORD و KAHL خریداری و توسط خود سازندگان در آلمان ، مورد بازدید و تعمیر اساسی قرار گرفته و لذا دارای راندمان کاری و کیفیت مشابه نو میباشند . تاکنون برای تعداد زیادی از کارخانجات قند و شکر و خوراک دام دستگاههای مزبور در چند سال اخیر تامین و نصب گردیده و بدون مشکل در حال کار و بهره برداری میباشند . همچنین این شرکت با همکاری شرکتهای داخلی و خارجی ( بخصوص شرکت AMANDUS – KAHL آلمان ) امکان تامین خطوط تولید خوراک دام ، کود دام و مرغ خشک کن ، کود شیمیائی ، آسیاب و گرانول سازهای مربوطه را نیز
دارد .

تکفا با همکاری شرکتKASEL اتریش در انتقال دانش فنی و ماشین آلات صنعتی در زمینه بیوتکنولوژی ( اسید سیتریک ) الکل ، خمیرمایه ، نشاسته ، گلوکز و دکستروز ، قند گیری از ملاس به روش کروماتوگرافی و تغلیظ فاضلاب و استفاده در کمپوست ، فعالیت مینماید که نمونه بارز آن تامین ماشین آلات جهت کارخانه خمیر مایه چناران ( وابسته به آستان قدس رضوی ) و تامین و ارائه دانش مهندسی ، طراحی و نظارت بر ساخت اولین کارخانه اسید سیتریک ایران واقع در کشت و صنعت جوین میباشد .

شرکت تکفا نماینده رسمی شرکت Greif-Velox وLogdos آلمان و همکار شرکت Mollers آلمان مجموعه ای از بزرگترین و معتبرترین سازندگان ماشین آلات پرکن ، توزین و بسته بندی در دنیا می باشد . ماشین آلات مزبور توانائی توزین ، پرکردن ،
درب بندی ، پالتایز ( توسط Robot ) و شرینگ برای محصولات پودر و گرانول مانند مواد داروئی و بهداشتی ، مواد غذائی ،
مواد شیمیائی ، و ...... و همچنین محصولات مایع مانند مواد شیمیائی ، مواد بهداشتی ( انواع رزین ، مواد آتش زا ، روغن ، شوینده ... ) و غذائی ( عصاره ، روغن ، شربت و .... ) را در احجام مختلف ( بین 5 کیلوگرم تا 1500 کیلوگرم برای مواد پودری و بین 5 لیتر تا 2000 لیتر برای مایعات ) و در انواع کیسه های,Valve bag , Open Mouth bag Big ( Jumbo ) bag و یا ظروف فلزی ، پلاستیکی ، بشکه و ... با سرعت بسیار بالا دارند . از مهمترین توانائی های ماشین آلات مزبور میتوان به دقت ، دوام ، یکپارچگی و سطح اتوماسیون بالای آن ( در صورت نیاز ) اشاره نمود . در نوعی از این سیستم ( FFS ) جهت مواد پودری کلیه عملیات از انتهای سیلوی محصول در خط تولید ( حتی ساخت کیسه ) تا ابتدای انبار محصول ( کالا بصورت پالت شده با پوشش شرینگ ) میتواند بصورت یکپارچه ، کاملا اتومات و بدون حضور هیچگونه نیروی کارگری صورت پذیرد .
سیستم درب بند ( دوخت ) کیسه میتواند به روشهای مختلف مانند دوخت با نخ ، چسب ، ذوب با حرارت و یا ذوب با روش اُلتراسونیک باشد . روش التراسونیک که روشی جدید با استفاده از امواج ماکرویو می باشد دارای خصوصیات منحصر بفردی همچون سرعت دوخت بسیار بالا ، جلوگیری از انتشار غبار محصول در سالن بسته بندی ، کاهش ریزش و ضایعات پودر پس از بسته بندی بدلیل نوع بافت قوی تر ، کاهش انرژی مصرفی و ... میباشد .

همچنین این شرکت نماینده رسمی شرکتFISCHER آلمان از معتبرترین تولید کنندگان لوله های صنعتی استنلس استیل در ایران میباشد . این شرکت توانائی تامین انواع لوله های صنعتی درز دار ( جوش لیزر ) و بدون درز از انواع معمولی ، استنلس استیل و با آلیاژهای مخصوص با استانداردهای بالای اروپائی را دارد . استاندارد خاصی از لوله های درزدار استنلس استیل ساخت این کارخانه با آلیاژ بخصوص ، سالهاست که جهت اواپراتورها و پیش گرمکن ها و همچنین آپارتهای پخت کارخانجات قند دنیا استفاده میگردد . این استاندارد تاکنون در صنایع قند بیش از یکصد کشور جهان و در ایران نیز در تعدادی از کارخانجات قند مورد استفاده قرار گرفته و نتایج مثبت حاصل از استفاده از این نوع لوله ها نیز منتشر گردیده است . از خواص ویژه لوله های مزبور میتوان ، بالا بودن ضریب انتقال حرارتی و بالنتیجه بالا رفتن ظرفیت حرارتی واحدهای مورد استفاده ( در اواپراسیون ها به میزان حدود 13% ) ، مقاومت عالی در مقابل خوردگی ( بدلیل وجود کروم در آلیاژ مربوطه ) ، نشست کمتر رسوب در لوله و نیاز کمتر به والس ، میزان انبساط پائین تر و در نتیجه کاهش میزان ترک خوردگی و … را ذکر نمود . لوله های مزبور دارای قیمتی مناسب بوده و با توجه به خصوصیات ذکر شده فوق گزینه بهینه و اقتصادی جهت بازسازی واحدهای مختلف یاد شده میباشد .

شرکتFISCHER در سال 1933 در اتریش به عنوان یکی از اولین طراحان و سازندگان مبدلهای صفحه ای جهت صنایع مختلف آغاز بکار کرد . از آن زمان تحقیقات مداوم و ارتقاء هر روزه کیفیت محصولات ، این شرکت را به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان این محصول در سطح اروپا تبدیل نموده است . با توجه به پیشرفته و بهینه بودن این نوع تکنولوژی ، مبدلهای حرارتی صفحه ای هم اکنون در صنایع مختلف جایگاه خاصی پیدا کرده است . انواع این مبدلها در تمامی کارخانجات قند اروپا سالیان متمادی است که استفاده میگردد و در ایران نیز در تعدادی از کارخانجات قند ، و اکثر صنایع لبنی ، آبمیوه و کنسانتره از این نوع تجهیزات استفاده میگردد . از مزایای این مبدلها میتوان به مواردی همچون ، سطح حرارتی زیاد در مقایسه با انواع دیگر مبدلها و لذا اشغال فضای کمتر ، رسوب گیری کم و رسوب زدایی آسان ، بازده حرارتی بالا ، عدم نشتی و افت فشار ناگهانی ، استفاده در یک زمان از چندین سیال در بخشهای مختلف یک دستگاه و ... اشاره نمود .

شرکت HILGE آلمان که از زیر مجموعه های گروه بزرگ GRUNDFOS آلمان می باشد از سال 1865 میلادی تا به امروز اقدام به طراحی و تولید انواع پمپ نموده و امروز بزرگترین تولید کننده انواع پمپهای استنلس استیل در سطح جهان میباشد . پمپهای تولیدی این کارخانه با توجه به طراحی خاص بدنه و پروانه دارای کمترین تلفات انرژی بوده و بدلیل ساخت اجزای این پمپها از فولاد ضد زنگ و آلیاژهای بخصوص مناسب ترین گزینه جهت استفاده در صنایع لبنی ، غذایی و شیمیایی و بخصوص صنایع با خورندگی بالا میباشد . در حال حاضر بیش از 60% کارخانجات صنایع قند اروپا از مشتریان این شرکت میباشند . شرکت تکفا همکار شرکت HILGE آلمان در ایران بوده و تاکنون با چندین کارخانه شیمیایی ، الکل ، خمیرمایه ، صنایع آبمیوه و نوشابه سازی ، صنایع داروئی در این رابطه همکاری نموده است .

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر خواهشمند است با شرکت تکفا تماس حاصل فرمائید .

تلفن : دفتر تهران ( 6 خط ) 88836840
فکس : دفتر تهران 88825372
وب سایت : www.techfaco.com
آدرس ایمیل جهت درخواست اطلاعات بیشتر : info@techfaco.com

-

صنعت / توليد مواد غذايي / فروش شکر رژیمی طبیعی استویا STEVIA

فروش شکر رژیمی طبیعی استویا STEVIA

فروش شکر رژیمی طبیعی استویا STEVIA

قیمت :تماس بگیرید

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲‬

آدرس : ندارد

ایمیل : ندارد


تعداد بازدید : ۲۳۰۴

کلمات مشابه را ببینید


شرکت مهندسی بازرگانی تکفا در زمینه تامین و عرضه مواد شیمیائی بخصوص اسید سیتریک ، اسید فسفریک ، شیرین کننده طبیعی استویا با خلوص و کیفیت بالا ، اسید تارتاریک و تری سیترات سدیم جهت صنایع غذایی ایران یکی از شرکتهای موفق میباشد. استویا محصولیست کاملا طبیعی که به طور مستقیم از طبیعت و گیاهان گرفته شده و امروزه بطور وسیعی ، در صنایعی که سالها از محصولات قندی (شیرینی و شکلات ، نوشابه های گازدار) وسایر صنایعی که در پروسه خود به مقادیر زیاد از این مواد استفاده میکرده اند ، کاربرد وسیعی داشته و جایگزین شکر و قند بعنوان عوامل کالری زا شده است. این ماده شیمیایی در سال گذشته مورد تایید بهداشت ایالات متحده آمریکا FDA و در سال جاری 2011 مورد تایید بهداشت اتحادیه اروپا نیز قرار گرفته است . این کالا با کیفیتهای مختلف موجود میباشد که نوع مورد مصرف غذایی با خلوص 97% با مشخصات REBATEN 97% و شیرین کنندگی حدود 300 برابر شکر معمولی _ ساکاروز ) شناخته شده و جنبه تجاری دارد . این شرکت تامین کننده استویا با کیفیت های 80 و 90 و 97 درصد از تولید کنندگاه معتبر اروپایی و آسیایی میباشد . همچنین شرکت ...


انواع نمک خوراکی از قبیل نمک تصویه شده نمک تبلور مجدد کلوخه نمک و ...

محصولات ما جهت کارخانجات مواد غذائی . بسته بندی. خوراکی. شرکتهای پخش مواد غذائی. کارخانجات صنعتی و ریسندگی بافندگی. ضد یخ. اسید سازی. سیمان . دباغی . حفاری شرکت نفت. پتروشیمی. نیروگاه. تصفیه آب و .......

تلفن :۰۲۳۳۴۲۲۳۰۹۹


دستگاه پیتزا پز قیفی با گارانتی

شرکت تولیدی بازرگانی طبخ شمیم پیشرو در تولید و واردات تجهیزات و وسایل آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ها ، تالارها ، فست فودها،کترینگ ها ، کافه ها و کافی شاپ ها میباشد.ما مجموع بهترین ها را از برندهای مع...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


فروش رب گوجه فرنگی

شرکت هامان شهد توس یکی از بززگترین تولید کنندگان رب گوجه در ایران می باشد . به طوری که این شرکت با استفاده از تجهیزات روز اروپا محصولات خودرا در غالب رب اسپتیک در بشکه های 230کیلویی و رب قوطی در اوزان...

تلفن :۰۹۱۵۱۱۰۰۸۰۴


چای کلکته، سیلان، ایرانی

فروش انواع چای فله، بسته بندی و کیسه ای - انواع چای شکسته، نیم ریز و خاک (داخلی و خارجی) - انواع چای معطر و ساده (سبز و سیاه)...

تلفن :۰۹۱۲۰۱۹۹۰۴۷


چای ساز 200 فنجان امپرو

چای ساز صنعتی دستگاهی است برای موسسات و یا اداره جاتی که در آن مصرف چای بالاست و حتی از این دستگاه در رستوران های سنتی و یا قهوه خانه ها می توان استفاده کرد و از خوردن چای لذت کافی و وافی را برد. برا...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


صادرات انجیر خشک

شرکت تولیدی و بازرگانی بالسی، بزرگترین تولید کننده انجیر در استان فارس، اقدام به فروش بی واسطه انجیردر سراسر ایران نموده است. جهت سفارش با ما تماس بگیرید. ( زمان تحویل ۲ روز کاری ) فروش انواع انجی...

تلفن :۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸


خرد کن اتوماتیک گوشت و سبزی جات رستورانی

خردکن گوشت ، سبزیجات و صیفی جات دستگاهی است که برای همه مصارف مربوط به غذا استفاده خواهد شد و ضرورت خرید این دستگاه در همه رستوران ها ، تالار ها ، آشپزخانه ها ، هتل ، کترینگ ها و ... احساس می شود.شرکت...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


فروش انواع شير داغ کن ايتاليايي و ترکيه اي طبخ شمیم

بزرگترين وارد کننده تجهيزات کافه تريا محصول شيرداغ کن خود را با کيفيت برتر و استاندارد اروپا براي شما مشتريان گرامي معرفي مينمايد ، مناسب براي بوفه هاي مراکز تفريحي، ترمينال ها ، کافي شاپ ، هتل ها ، م...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


دستگاه قهوه ساز فیاما یک،دو،سه و چهار گروپ

شرکت تولیدی بازرگانی طبخ شمیم وارد کننده و پخش کننده انواع اسپرسو ساز های صنعتی با برند های مشهور و معتبر. بزرا ، فیاما ، جیمبالی ، دالاکورته ، لازپازیاله ، فرانکی ، ساب ، الکترا ، سن مارکو ، آستوریا ...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


فروش یخچال دو درب ایستاده طبخ شمیم

شرکت طبخ شمیم تجهیز کننده آشپز خانه های صنعتی از صفر تا صد (راه اندازی آشپز خانه از طراحی و تجهیز آن) ، و همچنین تمامی ملزومات هتل ها ، رستوران ها ، آشپز خانه ها و کافی شاپ ها را انجام میدهد. قابل تو...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


ترموباکس حمل و نگهداری آب و غذا

شرکت طبخ شمیم تجهیز کننده آشپز خانه های صنعتی از صفر تا صد (راه اندازی آشپز خانه از طراحی و تجهیز آن) ، و همچنین تمامی ملزومات هتل ها ، رستوران ها ، آشپز خانه ها و کافی شاپ ها را انجام میدهد. قابل تو...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


دستگاه وافل ساز دسته دار با کیفیت اروپا

این دستگاه وافل شما را به صورت طلایی و در زمان 2 دقیقه آماده می کند.هر نوبت 3عدد وافل تولید می کند ، طول هر وافل حدودا 23 سانتیمتر است.ظرفیت تولید در یک ساعت حدودا 60 تا 70 عدد می باشد.دمای صفحات 0 تا...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


چرخ گوشت تک فاز سایز 32

چرخ گوشت RE 32 فاما دارای گلویی ، تیغه ، طوقه از جنس استیل و جنس بدنه از آلومینیوم آنودایزم شده. تیغه این محصول دارای خاصیت خود تیز شونده می باشد،و دارای دنده معکوس برای جلوگیری از انسداد گلویی می ب...

تلفن :۰۲۱۶۶۷۹۳۳۷۰


فروش کنجاله و روغن نباتی

بهترین فروشنده کنجاله سویا و کلزا روغن خام سویا و کلزا اسید چرب ویونی حلب 16 کیلویی سویا و کلزا روغن 810 گرمی کانولا ویونی ( کلزا ) تلفن های واحد فروش : 02166561174 02166561179 02166561...

تلفن :۰۲۱۶۶۵۶۱۱۷۴-۰۲۱۶۶۵۶۱۱۷۹-۰۲۱۶۶۵۶۱۱۸۳