مرکز تلفن و تماس آی پی

آوای رسا ،شرکت آوای رسا ،آوایا ،آوايا، آی پی فون، مرکز تلفن، مرکز تماس ،Call Center، Contact Center، VoIP ،ویپ ،ویدئو کنفرانس ،ویدیو کنفرانس، IP Phone ،لایسنس، لایسنس های آوایا ،آی پی فون آوایا ،خدمات پس از فروش آوایا ،پشتیبانی آوایا، پشتیبانی فنی آوایا ،تلفن تحت شبکه ،تلفن سانترال ،تحت شبکه ،CRM ،نرم افزارهای مدیریتی ،برنامه های کاربردی مدیریتی،

مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات پیام رسان، خدمات پست الکترونیک، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد. این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد. علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری آن، آسان است. برخی از مزایای کلی ارتباطات هوشمند با استفاده از مراکز تلفن آی پی و یا مراکز تماس آی پی برای بهبود روابط با مشتریان، کاهش هزینه های ارتباطی و مدیریت موثر عبارتند از : 1- امکان برقراری تماس تلفنی فقط از طریق یک شماره تماس صرف نظر از محیط جغرافیایی 2- راه حل بی سیم برای محیط های وسیع کارگاهی و صنعتی 3- امکان نظر سنجی از مشتریان سازمان به صورت مستقیم , اتوماتیک و بدون دخالت افراد سازمان 4- انجام کارهای روتین به صورت اتوماتیک مانند اعلام وضیت مشتریان براساس کد دریافتی 5- امکان اتصال مرکز تلفن به پایگاه داده های موجود و بهبود سیستم اتوماسیون اداری 6- برقراری ارتباط با نرم افزارهای موجود مانند CRM و نمایش همزمان اطلاعات یا پرونده تماس گیرنده 7- شناسائی و اخطاردر مورد تماس مزاحم 8- کنترل و مانیتورینگ عملکرد اپراتورها در تماس با مشتریان به صورت on line و از طریق ضبط مکالمات و گزارشات متنوع 9- افزایش رضایت مشتریان از طریق سهولت دسترسی و کاهش مدت انتظار مراکز تلفن آی پی، برای دسته بندی های زیر بسیار مناسب است: • کسب و کارهایی که دارای شعب متعدد می باشند نیاز به یکپارچه سازی ارتباطات و کاهش هزینه های ارتباطی را دارند. • کسب و کارهایی که دارای مشتریان بسیار بوده و خواهان ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مشتریان خود هستند. شرکت آوای رسا بعنوان متولی و تنها ارائه دهنده خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP با استفاده از راه کارهای آوایا (AVAYA) (بزرگترین و قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده سیستم های ارتباطی و مرکز تماس در دنیا) با پیاده سازی صدها پروژه مختلف در این زمینه طی سال های گذشته بعنوان یکی از موثرترین شرکت ها در ارائه خدمات ارتباطات هوشمند در کشور می باشد. « آوای رسا، سریع ترین راه برای ایجاد ارتباطات پایدار با مشتریان در راستای توسعه کسب و کار» جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس www.avayerasa.com مراجعه نمایید. - آوای رسا - شرکت آوای رسا - آوایا - آوايا - آی پی فون - مرکز تلفن - مرکز تماس - Call Center - Contact Center -

ارتباط / سانترال / مرکز تلفن و تماس آی پی

مرکز تلفن و تماس آی پی

مرکز تلفن و تماس آی پی

قیمت :بهترین قیمت

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۹/۱۴‬

آدرس : تهران، پل کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه یکم، پلاک 3 ، واحد 8

ایمیل : info@avayerasa.com


تعداد بازدید : ۹۰۸

کلمات مشابه را ببینید


مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات پیام رسان، خدمات پست الکترونیک، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد. این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد. علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری آن، آسان است. برخی از مزای...


مرکز تلفن تحت شبکه در اصفهان

شرکت کیمیا شبکه مشاوره ، فروش و اجرای سیستم تلفن تحت شبکه ویپ (گرنداستریم GRANDSTREAM،زایکوZYCOO) وسانترال (پاناسونیک PANASONIC) در اصفهان فروش ویپ ،ضبط مکالمات ، تماس رایگان تلفن بین دفاتر، کاهش هز...

تلفن :۰۳۱-۳۷۸۶۶۳۴۳


تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3651

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3651 ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ گوشی بی‌سیم باقابلیت‌هایی دوگانه برای استفاده بهتر در بیشتر منازل و یا شرکت‌های بسیار کوچک همواره سیستمی که بتواند در هنگام نبود ب...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


++++++ آموزش سانترال ++++++

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ گروه فنی مهندسی ارتباط مفتخر است در کنار فروش و خدمات سانترال دوره های آموزشی برگزار کند. دوره‌های آموزشی خصوصی این مجموعه 1. دوره های آموزش پیش نیاز دستگاه سانترال...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


مشاوره و اجرای پروژه های مخابراتی مراکز تلفن سانترال

شرکت جهان ارتباط ایده آل با بیش از 20 سال سابقه در زمینه مشاوره و اجرای پروژه های مخابراتی، پیشرفته ترین و به روز ترین امکانات مراکز تلفن سانترال را ارائه می دهد.این شرکت با استفاده از آخرین فناوری پا...

تلفن :۰۲۱۶۶۱۲۱۷۶۲


دستگاه سانترال مدل KX-TDA200

دستگاه سانترال مدل KX-TDA200 ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● مرکز تلفن دیجیتال با ظرفیت 10 جای خالی برای نصب کارت است که به غیر از پوشش خطوط شهری دیجیتال امکان تعریف 128 خط شهری، 128 خط داخلی را به کاربران خ...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


دوره های خصوصی آموزش سانترال

مهم مهم ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ گروه فنی مهندسی ارتباط مفتخر است در کنار فروش و خدمات سانترال دوره های آموزشی برگزار کند. دوره‌های آموزشی خصوصی این...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۴ کاناله بدون شبکه

ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۴ کاناله بدون شبکه دستگاه ضبط مکالمات چهار کاناله کالرآیدی Levon: clean تعداد کانال: ۴ clean تعداد میکروفن: ۱ clean قابلبت اتصال : USB clean امکان ضبط مکالمات ب...

تلفن :۰۹۱۰۲۲۲۱۱۷۴


سانترال پاناسونیک ، مرکز تلفن ، نماینده رسمی

گروه آریا تل در خدمت شماست با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه سانترال ما با تکنولوژی پیشرفته و تخصص زیاد در زمینه کاری سانترال پاناسونیک اولین نصب TDE نسل جدید PANASONIC را در خاور میانه ا...

تلفن :۳۳۹۸۵۳۸۱-۰۲۱


دستگاه سانترال مدل KX-TDA600

دستگاه سانترال مدل KX-TDA600 پرظرفیت‌ترین سانترال دیجیتال پاناسونیک با قابلیت اضافه کردن 3 کابین افزایشی برای گسترش قابلیت‌های دستگاه. پاناسونیک بعد از تولید سانترال KX-TDA200 , KX-TDA100DBP , KX...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


نمایندگی پاناسونیک

شرکت فاطررسانور ، نمایندگی پاناسونیک ایران ، با محصولاتی برتر ، کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نیازهای مشتریان خود را به طور کامل برطرف نماید. نماینده پاناسونیک با فروش انواع سانترال ، فکس ...

تلفن :۰۲۱ - ۷۳۰۶۵۰۰۰ - ۰۲۱ - ۷۷۹۵۱۰۸۰


آموزش سانترال پاناسونیک | نصب سانترال | دوره های خصوصی

آموزش سانترال پاناسونیک | نصب سانترال | دوره های خصوصی ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● دوره آموزش دستگاه سانترال کم ظرفیت - آموزش عملی برنامه نویسی دستگاه سانترال کم ظرفیت - سخت افزاری و نرم افزاری ●●●●●...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


دستگاه فکس حرارتی مدل KX-FT987

دستگاه فکس حرارتی مدل KX-FT987 ****************************** ****************************** دستگاه فکس حرارتی مناسب برای افرادی که در منزل خودکارهای اداری را هماهنگ می‌کنند امروزه وجود دستگاه فک...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


کارت خط داخلی سانترال مدل KX-TDA0170

کارت خط داخلی سانترال مدل KX-TDA0170 ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ کارت داخلی با ظرفیت 8 خط که کاربر می تواند 8 تلفن هایبرید و یا 4 تلفن آنالوگ و 4 تلفن دیجیتال را به صورت ترکیبی به آن متصل کرد این کار قابل فعا...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


»»»»»»»»»»»»»»»آموزش سانترال پاناسونیک«««««««««««««

گروه فنی مهندسی ارتباط مفتخر است در کنار فروش و خدمات سانترال دوره های آموزشی برگزار کند. دوره‌های آموزشی خصوصی این مجموعه 1. دوره های آموزش پیش نیاز دستگاه سانترال کم ظرفیت 2. دوره های آموزش پیشرف...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن سانترال مدل KX-T7720

تلفن سانترال مدل KX-T7720 ⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂ تلفن رومیزی برای استفاده در دستگاه سانترال به همراه 12 کلید میانبر تماس (برای برقراری تماس سریع) پاناسونیک با طراحی و تولید گوشی های مختلف ...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن سانترال مدل KX-T7730

تلفن سانترال مدل KX-T7730 ***************************** ***************************** گوشی های هایبرید، گوشی هایی هستند که به غیر از پاسخ دادن به تماس و امکاناتی مشابه تلفن های خانگی، دارای کلید ه...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰