مرکز تلفن و تماس آی پی

آوای رسا ،شرکت آوای رسا ،آوایا ،آوايا، آی پی فون، مرکز تلفن، مرکز تماس ،Call Center، Contact Center، VoIP ،ویپ ،ویدئو کنفرانس ،ویدیو کنفرانس، IP Phone ،لایسنس، لایسنس های آوایا ،آی پی فون آوایا ،خدمات پس از فروش آوایا ،پشتیبانی آوایا، پشتیبانی فنی آوایا ،تلفن تحت شبکه ،تلفن سانترال ،تحت شبکه ،CRM ،نرم افزارهای مدیریتی ،برنامه های کاربردی مدیریتی،

مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات پیام رسان، خدمات پست الکترونیک، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد. این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد. علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری آن، آسان است. برخی از مزایای کلی ارتباطات هوشمند با استفاده از مراکز تلفن آی پی و یا مراکز تماس آی پی برای بهبود روابط با مشتریان، کاهش هزینه های ارتباطی و مدیریت موثر عبارتند از : 1- امکان برقراری تماس تلفنی فقط از طریق یک شماره تماس صرف نظر از محیط جغرافیایی 2- راه حل بی سیم برای محیط های وسیع کارگاهی و صنعتی 3- امکان نظر سنجی از مشتریان سازمان به صورت مستقیم , اتوماتیک و بدون دخالت افراد سازمان 4- انجام کارهای روتین به صورت اتوماتیک مانند اعلام وضیت مشتریان براساس کد دریافتی 5- امکان اتصال مرکز تلفن به پایگاه داده های موجود و بهبود سیستم اتوماسیون اداری 6- برقراری ارتباط با نرم افزارهای موجود مانند CRM و نمایش همزمان اطلاعات یا پرونده تماس گیرنده 7- شناسائی و اخطاردر مورد تماس مزاحم 8- کنترل و مانیتورینگ عملکرد اپراتورها در تماس با مشتریان به صورت on line و از طریق ضبط مکالمات و گزارشات متنوع 9- افزایش رضایت مشتریان از طریق سهولت دسترسی و کاهش مدت انتظار مراکز تلفن آی پی، برای دسته بندی های زیر بسیار مناسب است: • کسب و کارهایی که دارای شعب متعدد می باشند نیاز به یکپارچه سازی ارتباطات و کاهش هزینه های ارتباطی را دارند. • کسب و کارهایی که دارای مشتریان بسیار بوده و خواهان ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مشتریان خود هستند. شرکت آوای رسا بعنوان متولی و تنها ارائه دهنده خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP با استفاده از راه کارهای آوایا (AVAYA) (بزرگترین و قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده سیستم های ارتباطی و مرکز تماس در دنیا) با پیاده سازی صدها پروژه مختلف در این زمینه طی سال های گذشته بعنوان یکی از موثرترین شرکت ها در ارائه خدمات ارتباطات هوشمند در کشور می باشد. « آوای رسا، سریع ترین راه برای ایجاد ارتباطات پایدار با مشتریان در راستای توسعه کسب و کار» جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس www.avayerasa.com مراجعه نمایید. - آوای رسا - شرکت آوای رسا - آوایا - آوايا - آی پی فون - مرکز تلفن - مرکز تماس - Call Center - Contact Center -

ارتباط / سانترال / مرکز تلفن و تماس آی پی

مرکز تلفن و تماس آی پی

مرکز تلفن و تماس آی پی

قیمت :بهترین قیمت

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۹/۱۴‬

آدرس : تهران، پل کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه یکم، پلاک 3 ، واحد 8

ایمیل : info@avayerasa.com


تعداد بازدید : ۱۰۴۵

مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات پیام رسان، خدمات پست الکترونیک، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد. این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد. علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری آن، آسان است. برخی از مزای...


ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۱۲ کاناله بدون شبکه

ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۱۲ کاناله بدون شبکه دستگاه ضبط مکالمات دوازده کاناله کالرآیدی Levon: clean تعداد کانال: ۱۲ clean تعداد میکروفن: ۳ clean قابلبت اتصال : USB clean امکان ضبط مکالم...

تلفن :۰۹۱۰۲۲۲۱۱۷۴


کارت خط شهری سانترال مدل KX-TDA1186

کارت خط شهری سانترال مدل KX-TDA1186 ********************************** ********************************** در مرکز تلفن پاناسونیک مدل KX-TDA100D برای افزایش خطوط شهری می‌توان از این کارت استفاده نم...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3712

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3712 **************************** **************************** کاهش هزینه‌های تولید و کاهش هزینه خرید یکی از مهمترین عواملی است که پاناسونیک به آن توجه می‌کند به همین دلیل...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۱ کاناله بدون شبکه

ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۱ کاناله بدون شبکه دستگاه ضبط مکالمات تک کاناله کالرآیدی Levon: clean تعداد کانال: ۱ clean تعداد میکروفن: ۱ clean قابلبت اتصال : USB clean امکان ضبط مکالمات به‌...

تلفن :۰۹۱۰۲۲۲۱۱۷۴


تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG2511

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG2511 ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ تلفن بی سیم با کیفیت صدای بی نظیر و دوستدار محیط زیست کیفیت صدا یکی از مهمترین نکاتی است که خریداران تجهیزات ارتباطی مانند تلفن به...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس

محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA) شركت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس فعاليت مي‌كند. آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند، با بیش از يکصد سال سابقه در زمي...

تلفن :۹۶۶ ۲۱ ۹۶۶


تلفن رومیزی مدل KX-TS500

تلفن رومیزی مدل KX-TS500 ******************************* ******************************* تلفن رومیزی کاملا ساده پاناسونیک با قابلیت قفل صفحه کلید این تلفن که ساده ترین تلفن پاناسونیک به حساب می آ...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


آموزش سانترال | نصب سانترال پاناسونیک | دوره های آموزشی سانترال

آموزش سانترال | نصب سانترال پاناسونیک | دوره های آموزشی سانترال توجه ***************** توجه - دوره های کامل آموزش سانترال پاناسونیک به صورت کاملا عملی - به صورت خصوصی با بهترین قیمت - پشتیبا...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


مشاوره و اجرای پروژه های مخابراتی مراکز تلفن سانترال

شرکت جهان ارتباط ایده آل با بیش از 20 سال سابقه در زمینه مشاوره و اجرای پروژه های مخابراتی، پیشرفته ترین و به روز ترین امکانات مراکز تلفن سانترال را ارائه می دهد.این شرکت با استفاده از آخرین فناوری پا...

تلفن :۰۲۱۶۶۱۲۱۷۶۲


تلفن سانترال مدل KX-T7730

تلفن سانترال مدل KX-T7730 ***************************** ***************************** گوشی های هایبرید، گوشی هایی هستند که به غیر از پاسخ دادن به تماس و امکاناتی مشابه تلفن های خانگی، دارای کلید ه...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


خرید،فروش،مشاوره و اجرای پروژه های مخابراتی مراکز تلفن سانترال

ـ فروش انواع مراکز تلفن پاناسونیک ـ زیمنس ـ با ظرفیت های 8/3 ، 16/6 ، 28/8 ، TDA100 ، TDA200 ، TDA600 2ـ فروش انواع فکس ، گوشی و سیستمهای اداری پاناسونیک 3- فروش انحصاری تلفن های بی سیم و با سیم...

تلفن :۰۹۱۲۲۰۰۰۷۴۸


ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۲ کاناله بدون شبکه

ضبط مکالمات تلفن و بیسیم ۲ کاناله بدون شبکه دستگاه ضبط مکالمات دو کاناله کالرآیدی Levon: clean تعداد کانال: ۲ clean تعداد میکروفن: ۱ clean قابلبت اتصال : USB clean امکان ضبط مکالمات به‌...

تلفن :۰۹۱۰۲۲۲۱۱۷۴


شباهت های دستگاه KX-TDA100 و KX-TDA100D

شباهت های دستگاه KX-TDA100 و KX-TDA100D در مطالب قبلی در مورد دستگاه KX-TDA100D و اینکه چرا پرفروش تر از دستگاه KX-TDA100 می باشد، صحبت کردیم. در این مقاله سعی داریم به برخی از شباهت های این دو دس...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


آموزش سانترال | نصب سانترال | دوره هاي خصوصي

آموزش سانترال | نصب سانترال | دوره هاي خصوصي دوره آموزش دستگاه سانترال مقدماتي - سانترال چيست - دلايل استفاده از سانترال - انواع خطوط مخابراتي - سرويس هاي ارزش افزوده مخابرات - آشنايي با انوا...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


کارت ديزا چيست؟

کارت ديزا چيست؟ ************************* ************************* آشنايي با کارت ديزا کارت ديزا يا همان اپراتور گويا وظيفه معرفي يک سري اطلاعات در مورد شرکت مانند اعلام داخلي ها را دارد. ******...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


جشنواره زمستانه فروش محصولات پاناسونیک

جشنواره زمستانه فروش محصولات پاناسونیک ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● فروش ویژه محصولات پاناسونیک توسط گروه فنی مهندسی ارتباط در فصل زمستان آغاز خواهد شد. محصولات از قبیل دستگاه سانترال، تلفن سانترال و...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰